16 toukokuuta 2016

Movie Monday #58 - Olosuhteet

"Mitkä ovat sinulle ne ihanneolosuhteet leffojen katsomiseen? Yksin vai yhdessä, kotona vai leffateatterissa, käpertyneenä nojatuoliin vai sängyssä maaten, eväillä vai ilman, pimeinä syysiltoina vai säällä kuin säällä?"

Se oli J. J. Abrams, joka sanoi, että on jokaisen elokuvantekijän painajainen nähdä elokuviaan katsottavan pieneltä puhelimen näytöltä.

Ja siinä olen Hra Abramsin kanssa täysin eri mieltä. Tai, kyllä, jos minäkin olisin Abrams, sanoisin täysin samoin. Olisin niin tottunut hulppean kartanoni yksityiseen elokuvateatteriin, että en suoraansanoen näkisi järkeä, että miksi joku katsoisi elokuvaa pikkuruiselta näytöltä... Minä en kuitenkaan eläessäni tule tienaamaan yhtä paljon rahaa, mitä tämä herra tienaa muutaman viikon työstään. Siksi on minun oikeuteni katsoa elokuvia silloin kun minulla on siihen aikaa ja katson sitä ihan niin pieneltä näytöltä kuin vain käteeni mahtuu. Sillä aina minulla ei ole edessäni valkokangasta, vaan haluan ehkä katsoa vähän aikaa omasta sängystäni Netflixistä jotain viihdettä, ennen kuin nukahdan pitkän päivän jälkeen.



...=)


2 kommenttia:

  1. Puhelimen ruudulta en ole elokuvaa koskaan katsonut, mutta semmoisesta minitelkkarista kylläkin. Eksoottinen kokemus sekin.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...